FANDOM

"No bo co w końcu....sklonowany potworze." - slogan filmu.

Mikołajkowy humor VI: The Return - trzeci film o Mikołajku.

Następnik: Mikołajkowy Humor VII: Kredki

FabułaEdytuj

Mikołajek i jego kumple niechcący niszczą paradę wojskową, niechcący psując jeden z czołgów i ośmieszając Francuską armię. Generał proponuje dyrektorowi szkoły, aby chłopcy zrehabilitowali się stając się dziećmi-żołnierzami wyposażonymi w najnowsze umiejętności i technologie bojowe. Mikołajek jak i Dyrektor zgadzają się, po czym zostają skierowani do tajnej bazy pod Wieżą Eiffle'a gdzie chłopcy zostają wyposażeni w egzoszkielety nadające im rozmiar dorosłych ludzi, oraz najnowsze bronie takie jak harpuny laserowe, pistolety wystrzeliwujące magnetyczną wiązkę oraz wielkie karabiny atomowe - emitująca promieniowaniem broń zdolna do spopielenia tytanu wypuszczanymi falami. Wkrótce okazuje się, iż Rosół tylko czekał aż chłopcy znikną ze szkoły, by wprowadzić w życie swój plan. Pobrał DNA chłopców z gabinetu pielęgniarki, po czym skierował się do tajnej bazy w swoim gabinecie. Sklonował chłopców, oraz ukradł plany egzoszkieletów z Francuskiej bazy wojskowej. Za pomocą tej technologii stworzył potężne biomechaniczne Kurvotrony. Od razu zaprowadził je na ulice, i zdominował świat. 10 lat później, Mikołajek i większość jego przyjaciół są jedynymi ludźmi żyjącymi na planecie, która teraz jest pełna Kurvotronów, i powoli jest wylesiana w celu przerobienia jej na wielkie miasto Rosoła zamieszkane przez klony. Mikołajek i rebelianci odpierają powoli ataki Kurvotronów na szczycie Wieży Eiffle'a, do czasu aż nie przybywa ich tyle, że wspinają się na wieżę i niszczą ją. Mikołajek poświęca swoich przyjaciół i sam idzie do wielkiej wieży Rosoła, i okazuje się że przez ten cały czas Rosół mutował swoje ciało w celu stania się ostateczną formą życia. Teraz wyglądał jak wielka kupa organów opięta skórą z masą wykrzywionych w grymasie krzyku twarzy. Jest niezniszczalny. Mikołajek rozumie że jedynym sposobem na powstrzymanie potwora, jest zmuszenie go by spojrzał sam sobie w oczy. Bierze atomowy karabin, i oślepia Rosoła pociskiem. Potwór wypada przez okno na sam dół, a na nim mikołajek z lustrem. Kładzie lustro na twarzy Rosoła, a ten zmienia się w kamień, i gdy tylko upada na ziemię, rozpryskuje się. Wszystkie kurvotrony wyłączają się, a Mikołajek otwiera portal czasoprzestrzenny, wraca się do czasu parady, i wpycha Rosoła pod czołg.

PostacieEdytuj

AktorzyEdytuj

  • Maxim Gotard - Mikołajek (Dziecko).
  • Pudzian - Mikołajek (Dorosły).
  • François-Xavier Demaison - Rosół (Człowiek).
  • Victor Carles - Kleofas (Dziecko).
  • Nicolas Cage - Kleofas (Dorosły).
  • Damien Ferdel - Ananiasz (Dziecko).
  • Charlie Sheen - Ananiasz (Dorosły).
  • Vincent Claude - Alcest (Dziecko).
  • Charles Vaillant - Gotfryd.
  • Benjamin Averty - Euzebiusz.
  • Germain Petit Damico - Rufus.
  • Virgile Tirard - Joachim.
  • Różni - Żołnierze.