FANDOM

Mikołajek - tytułowy bohater serii, mieszka we Francji. Ma około 9-11 lat. Uczęszcza do szkoły, gdzie ma wielu kolegów.

Opis postaciEdytuj

Mikołajek jest niski i ma ulizane włosy.Lubi chodzić w eleganckim ubraniu. Jest niesforny i lubi się bić, choć sam uważa, że jest bardzo grzeczny. Bywa też uparty i nieznośny. Jest trochę rozkapryszony, bo bardzo często płacze, kiedy coś nie idzie po jego myśli. Nie znaczy to, że jest mięczakiem- kiedy któryś kolega go zaczepi, Mikołaj nie pozostaje dłużny. Jego najlepszym kolegą jest Alcest. Bohater bardzo lubi grać w piłke. Bardzo kocha swoich rodziców, choć bywa, że nie rozumieją swojego syna i dochodzi do kłótni, ale potem wszystko wraca do normy. Mimo że nieraz podpadł pani wychowawczyni, to i tak ją lubi i uważa za fajną ( ona też darzy go sympatią i darowała mu niektóre wybryki). Ma koleżankę Jadwinię, z którą lubi się bawić i popisywać się przed nią.

RodzinaEdytuj

Mikołajek mieszka w jednorodzinnym szeregowcu wraz z mamą i tatą. Ma kochającą, przewrażliwioną babcię, do której jeździ na Wielkanoc, oraz stryjka Eugeniusza ( brata taty), z którym bez przerwy tata robi sobie kawały.

Mikołajek

Mikołajek